reklama

Vodný nerelax u nás, ale nie pre nás

Deň nás stál kopu peňazí, ale aj skonštatovanie, že sem už neprídeme. A také bude  aj naše odporúčanie pre tých, ktorí sa sem chystajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tento rok sme strávili dovolenkovo prázdninové dni u nás na Slovensku. V rámci pobytu sme navštívili jeden z intenzívne propagovaných akvaparkov. Mne sa veľmi nechcelo ísť, veď len to vstupné je riadna pálka, ale nebúrila som sa, veď deti si prídu na svoje.

Parkovisko bolo zadarmo, začali sme teda veľmi dobre. Vstupné len 52 Eur za 2 dospelých a 3 deti sme očakávali, naštudovali sme z Internetu. V rámci vstupného sme dostali voľné vstupy do nového akva v Čechách a tie sme si museli za naše mená a mailové adresy vyzdvihnúť v neďalekom stánku. Tam som chcela deťom vziať pohľadnicu . Že jeden kus 0,70 Eur. Tak, to sa mi videlo dosť, kšeft som neurobila. V tesnej šatni sme sa prezliekli. Skrinky nejako opisovať nebudem, tie už poznám aj z iných kúpeľných a vodných miest. Malé skrinky, jedna nad sebou, spoločné šatne, davy ľudí – to všetko som už zažila a už ma to nezaskočilo. Tento štýl mi nevyhovuje, ale nemôže sa predsa vyhovieť všetkým.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sme sa teda šli kúpať. Deti naskákali hneď do vody a ja som na nich striehla. Plávať sa nedalo, lebo bazény boli až preplnené, sedieť a ležať tiež nič-moc, obsadenosť vysoká. V krytých halách na poschodí bolo nedýchateľno. Horúca podlaha, sauna. Síce pekne, vkusne, všetko „čistučko“, ale nepoužiteľno. Keď nám už bolo vo vnútri dosť, tak že ideme na nejaký tobogánik. Veľmi rýchlo sme skončili, lebo na každý väčší tobogán bol rad, tak na pol hodku minimálne. Alebo prednostný vstup 2 Eur , jedna jazda. Úžasné, tak niekto tam chudák čaká a prídu traja pred ním s prednostným vstupom a ani šmyku sa nedočká. Voľba je voľba. Šmýkania na hlavných atrakciách sme sa teda vzdali a vrhli sme sa do davu ľudí vo vonkajších bazénoch, ktoré boli takisto preplnené, až hrôza. Keď sme vyhladli, išli sme sondovať stánky s jedlom. Tak to bol riadny šok. Hot dog 4 Eur, Langoš 4 Eur. Kuracia polievka 2,5 Eur, Zmrzlina, 0,90 Eur kopček. Burger 6,50 Eur , Rezeň s hranolkami 7 Eur. Ceny riadne, tak som očakávala aj riadne porcie alebo aspoň primeranú kvalitu. Je mi ľúto, ale vyhodili sme 25 Eur. Ja som si dala len tú polievku, že však po deckách dojem. Lenže som nemala čo, takže som zostala polosýta. Jednoznačne som skonštatovala, že pri takýchto akciách je lepšie, zastaviť sa ráno v supermarkete, kúpiť rožky, syr, paradajky, možno salám a koláč a za 12 Eur sa „zdravšie“, výdatnejšie najeme všetci piati. No, nič, myslela som si, že za tie peniaze dostaneme čerstvejšie, väčšie, bohatšie jedlo a s normálnym príborom, nie plastovým, v plastových miskách, pohároch a na plastovej tácke. Prežili sme to, ale nadšenie postupne opadávalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Deti chceli ešte nejaké sladkosti, ale to sme zastavili. My dospelí sme tiež oželeli kávu z automatu. Tá stála „len“ 1euro ako aj každý iný nápoj z automatu.

Tento akvapark nás neočaril. Deň nás stál kopu peňazí, ale aj skonštatovanie, že sem už neprídeme. A také bude aj naše odporúčanie pre tých, ktorí sa sem chystajú.

Skutočne nečudujem sa ľuďom, že v lete míňajú svoje peniaze v Chorvátsku a v zime na svahoch Rakúska.

Radislava Martišová

Radislava Martišová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá mamina, rada píšem, šijem a vzdelávam sa. Mám 2 deti, syna, ktorý hrá šach a dcéru, ktorá od septembra nastúpi do prvej triedy. Deťom sa venujem možno viac ako je štandard. Nech viem, že ich mám. Rada klebetím a stretávam sa s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu