reklama

A čo dneska - asi nátierka?

Určite najlepšie je variť si sám, sama a nosiť si jedlo v kýblikoch do práce. Len nie je to vždy pohodlné a nie sa to vždy stíha.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

To sa už dneska nevie variť? V okolí našej práce je niekoľko zariadení, kde sa môžeme prestravovať. Bolo by to skvelé, keby sme sa mohli len-tak vybrať a vhupnúť do jedného z nich.

Všade ponúkajú kuraciny – kurací steak, kuracie dusené, kuracie soté, kurací rezeň, ešte aj to rizoto či zeleninový šalát s kurací mäsom.

Všade rovnaké polievky. Kurací vývar, niekedy prekvapí hovädzí vývar, cibuľová polievka, vždy v piatok cesnakový či brokolicový krém. Veľakrát sú polievky pripravené zo sušenej zmesi a ak nie, tak sú z bujónu. Čo je také ťažké na polievke? Ja nie som vychýrená kuchárka, ale je sezóna, čerstvá zelenina na pultoch. Stačí zovrieť vodu, dať zeleninku, vhodne dochutiť, k tomu rezance, halušky, či “kapání” a skvelá, ľahká polievka je na svete. Zelenina sa môže rôzne kombinovať. Čím vznikne mrkvová, zemiaková s hráškom, letná, karfiolová s mrkvičkou atď. Rôzne kombinácie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O druhom jedle sa nebudem ani rozpisovať. Je leto. Myslím si, že vysmážané, mastné, údené jedlá by mali ísť bokom a mali by svietiť v jedálničkoch skôr ľahšie jedlá. No, dobre. Dneska som si dala kapustové fliačky a myslela som si, že si pošmakujem a nebudem tak nafúknutá. Smola, priniesli mi blato, a tak som si od kolegov vyžobronila kúsok pizze. Minule som si dala rizoto, na ktoré som sa tešila. Priniesli mi jedlo s nedovarenou ryžou s príchuťou múky. Ja neviem, ale také jednoduché, rýchle a dobré jedlá vedia pokaziť.

Čo sa týka šalátov. Zase ma fascinuje, že teraz v letnom období Vám dajú do taniera kyslé uhorky alebo čalamádu. To už bez komentára.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja viem, cena menučiek je cca 3,50 Eur a že čo chcem za tieto peniaze? Najesť sa/ občerstviť sa tak, aby jedlo nekončilo v koši.

A ďalšia vec je, že už si dávam pozor, kam idem, čo jem a sledujem, či majú v ponuke aj jedlo z predošlého dňa. Nie všade sa čerstvo varí. Myslela som si, že to len ja som taká fajnová a hociktoré jedlo mi nesadne. No, ale je nás viac. Kolegyni minule prišlo nevoľno z pečeného stehna a ryže a do večera si ukľudňovala žalúdok coca colou. Kolega po zemiakovej placke skončil na záchode, a nie raz. Kolegovi mojej maminy sa po návšteve stravovacieho zariadenia vysypali ruky a mne zas raz z jedla opuchol krk a nemohla som dobre dýchať. To je len pár príhod.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Určite najlepšie je variť si sám, sama a nosiť si jedlo v kýblikoch do práce. Len nie je to vždy pohodlné a nie sa to vždy stíha.

Veľmi starostlivo každý deň vyberáme, kam sa pôjdeme najesť a hľadáme najlepšiu voľbu. Niekedy sa podarí, niekedy nie, je to lotéria. Akože veľa hospodiek. Široká ponuka menučiek, ale častokrát si hovorím, že poďme do Lidla a dajme si rožky s nátierkou a k tomu paradajku. A zle nám nebude.

Radislava Martišová

Radislava Martišová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá mamina, rada píšem, šijem a vzdelávam sa. Mám 2 deti, syna, ktorý hrá šach a dcéru, ktorá od septembra nastúpi do prvej triedy. Deťom sa venujem možno viac ako je štandard. Nech viem, že ich mám. Rada klebetím a stretávam sa s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu